Rasy

We wszystkich rasach prócz syren są dostępne obie płci, a na naszym blogu dzieci mogą mieć przedstawiciele/cielki ras:
wilkołak, zmiennokształtny, elf, syrena, żywiołak, łowca.
Zaś nie mogą:
wampir i sukkub/inkub.



Wampir
istota żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Poruszają się tylko w nocy, światło słoneczne pali ich skórę.
Wampiry łatwo poznać po nieco bledszym odcieniu skóry niż ludzka czy dziwnym kolorze oczu. Rzadko są czerwone, choć zdarzają się i takie, ale zwykle zabarwiają się na przeróżne nienaturalne kolory tworząc u jednych jednolity dziwny odcień, u drugich różnokolorowe plamki.
Żyją dopóki ktoś ich nie zabije, ale nie zachodzą u nich żadne ludzkie procesy. Są jak zmrożone zombie tyle że nie wołają o mózg. Nie mogą mieć dzieci – u wampirzyc płód się nie rozwija.
Odznaczają się nadnaturalną szybkością i siłą, nie jednak do tego stopnia, aby bez wysiłku podnieść gołą ręką samochód. Starsze istoty potrafią teleportować się niestety na małej powierzchni, bez wyjątków na maksymalnie dziesięciu metrach kwadratowych.
Zabić go można poprzez wbicie osikowego kołka w serce, albo poprzez spalenie.
Zamienionym można zostać poprzez ugryzienie innego wampira.

Wilkołak
człowiek, który potrafi się przekształcić w wilka. Przeistaczanie się nie zawsze dobiega do końca, często wystarczają im same pazury. Bez wyjątku mają na ciele znak w kształcie półksiężyca.
Wszelkiego rodzaju rzeczy wykonane z czystego srebra zabijają, co oczywiście nie oznacza, że unicestwisz wilkołaka za pomocą malutkiego naszyjnika, co to to nie.
Wyglądem nie różnią się od zwykłych ludzi, po całkowitej przemianie nie różnią się od wilków, są jedynie nieco większe, a wpatrując się w ich oczy można powiedzieć, że są zbyt ludzkie jak na zwierzę.
Zmieniając się w wilka należy uważać, bo bardzo łatwo jest stracić swoje ludzkie JA i stać się dziką bestią kompletnie nie zamierzając z powrotem zmienić postaci.
Wilkołaki oczywiście mogą mieć dzieci i są śmiertelne choć z czasem zaczynają się coraz wolniej starzeć. Ten czas nie jest liczony w latach życia, lecz w pełniach w które likantrop się zmienił, tak więc im więcej przybranych w pełnię postaci wilka tym wolniej się starzeje.  Na rok przypada około 13 pełni.
Zamiana jak u wampira - ugryzienie lub rodzisz się jako dziecko wilkołaka/ów. Dzieci obojga likantropów to wilkołaki czystej krwi, dzieci jednego z nich oraz człowieka to wilkołaki półkrwi (mogą mieć problemy z przemianą), zaś osoby zamienione są traktowane jako "zarażone".

Zmiennokształtni
posiadają dwie "formy" - ludzką i zwierzęcą. Z człowieka potrafią zmienić się w zwierzęta. Każdy zmiennokształtny zależnie od wychowania, środowiska oraz innych okoliczności przystosowuje się tylko do jednego zwierzęcia i zmienia się w nie do końca życia. Wtedy przybiera postać swojego zwierzaka i wygląda niemalże jak prawdziwe, prócz swoich dość ludzkich oczu. 
W postaci zwierzęcia ich rany goją się szybciej, zabić zaś można przeróżnymi sposobami.
Są śmiertelni i mogą mieć dzieci.

Sukkub/Inkub
demony przybierający postać nieziemsko pięknych kobiet/mężczyzn, nawiedzający mężczyzn /kobiety we śnie (i nie tylko) oraz kuszący ich współżyciem seksualnym.
Są nieśmiertelni, nie mogą rodzić dzieci, ani ich zapładniać, choć niektóre przypadki pracują w parach sukkub-inkub, w których to ona zbiera męskie nasienie i przekazuje jemu, aby zapłodnił kobietę.
Zabić demona można podobnie jak wampira – tylko i wyłącznie kołkiem osikowym.
Najpierw umierasz i idziesz do piekła. Jeśli sam Lucyfer będzie na tyle łaskawy zmieni cię w Sukkuba/Inkuba i wyśle z powrotem na Ziemię, abyś niszczył/ła...

Elfy
Rasa długowiecznych istot magicznych. Wyróżnia je spokój, opanowanie, zwinność, prędkość. Są też dobrymi szermierzami i wojownikami, choć bardziej słyną ze swojej wiedzy. Są bardzo silnie związane z naturą. Wyróżniają je  spiczaste uszy, delikatne rysy, szczupłe, smukłe ciało, szare, niebieskie, lub zielone oczy. Wzrostem przypominają ludzi. Nie potrafią kłamać.

Syreny
pół kobiety, pół ryby, znakomicie uwodzą mężczyzn, którzy nie potrafią im się oprzeć i najczęściej doprowadzają ich do szaleństwa. Mogą wychodzić na ląd, przemieniając się w postać człowieka, im starsze i bardziej doświadczone, tym dłużej potrafią przebywać na lądzie, ale nie dłużej niż 3 h dziennie - potem zaczynają się dusić.  Ogon dostają od razu po wejściu do wody, wychodzą zaś na własnych nogach, jako nagie kobiety.

Żywiołaki
~ wody, powietrza, ziemi, ognia
wyglądają dokładnie jak ludzie, mówi się, że aby poznać rodzaj żywiołaka należy zajżeć mu głęboko w oczy, jest w nich ukryta jego moc.
Żywiołaki w zależności od rodzaju najczęściej posiadają umiejętność panowania nad swoim żywiołem, tworzenia go znikąd oraz fantastycznego "wtapiania się" w niego.
Nikt nie jest w stanie dokładnie określić skąd napewno biorą się żywiołaki, jedni mówią, że tacy już się rodzą, odziedziczają to po rodzicu, inni że dzięki specjalnemu rytuałowi.

Senni Łowcy
wyszkolona grupa wiecznie żyjących ludzi. Mawiają, że jest ich około setki. Każdy ma magiczny amulet, który sprawia, że mogą żyć wiecznie.
Senni są tak dobrze wyszkoleni, że naprawdę trudno jest ich zabić gołymi rękami, choć jest to możliwe. Są jak zwykli ludzie, tyle że utalentowani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz